Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Ο γητευτής των ονείρων

Η σκέψη σου στοιχειώνει το μυαλό μου
τα λόγια σου αναστατώνουν την καρδιά μου
κι ας είσαι μακριά.. κι ας μη σε ξέρω
κατάφερες ν'αγγίξεις την ψυχή μου

Θέλω τόσο μια γέφυρα να χτίσω
την απόσταση με μια να εκμηδενίσω
μα η άγνοια μου κόβει τα φτερά
κι η λογική το πάθος ξεπερνά

Στον ύπνο μου μην έρθεις να με βρεις
του ονείρου μου μη γίνεις γητευτής
ωραία λόγια μην τολμήσεις να μου πεις
στη φαντασία μου μονάχα κάνε βόλτες (r)

Τη σκέψη σου θα θάψω στα βουνά
τα λόγια σου θα κρύψω στον αέρα
μ' αν κάποτε θελήσεις να με δεις
ξανά φτερά θα βγάλω να πετάξω

Το δρόμο που απέφευγα θα πάρω
κοντά σου θα 'ρθω κι ας ρισκάρω
δική σου επιλογή να μείνω ή να φύγω
δική μου επιλογή να σ'αγαπώ!

(r)

~notes~
το έγραψα στο αεροδρόμιο όταν περίμενα να επιβιβαστώ.. δουλειά του ποδαριού που λέμε!:P
σκέφτηκα πολλές φορές να το ξαναγράψω σε καλύτερη μορφή..αλλά προτίμησα να κρατήσω αυτούς τους περίεργους αλλά 100% αληθινούς στίχους.. αφού μου βγήκαν έτσι αυθόρμητα και αβίαστα στο χαρτί...
αφιερωμένο στον άνθρωπο που με μόνο μία λέξη μπορεί να κάνει την καρδιά μου να σταματήσει!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου